galaxy

Dzisiejszy dzień był idealny by porobić trochę zdjęć i pobyć na świeżym powietrzu. Było całkiem ciepło i słonecznie więc postanowiłam, że wykorzystam ten czas na tworzenie nowego posta :)
Mam na sobie bluzę Boy London i leginsy galaxy, oraz ukochane buty Jeffrey Campbel. Świetnie się czuję w tak prostych zestawach. Leginsy w zasadzie tworza cały look sprawiajac, że staje się nie banalny.
Kilka chwil wykorzystałam na zabawy z zaczepiajacym mnie psem, który odmówił pozowania do zdjęć :)
Miłego wieczoru Kochani.
















Leggins- Mr GUGU & Miss GO
Shirt- BOY LONDON
Shoes- Jeffrey Campbel
Beanie- Urban Flavours
www.urbanflavours.pl

59 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jakie lity!
    Niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. mr. gugu & miss go :>
    uwielbiam Twój styl, przy każdym poście mogłabym pisac - cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze zajebiście ;***

    marze o tej bluzie!! ale nie stać mnie na oryginał :(

    OdpowiedzUsuń
  4. okropne te buty ;xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zapytać, dlaczego nie robicie już ubrań? Czy coś się stało? Ostatnio wasze posty na facebooku dotyczą już wyłącznie mody i ubrań. Czy będą przewidzianie kiedyś jeszcze jakieś posty o waszych ubraniach, tak jak kiedyś? Czy to już całkowicie zakończona działalność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia rzecz jaką pokazałyście na fb to kurtka z kilkoma naszywkami, było to 10 listopada, wcześniej, podkoszulki z 7 października, jest słabo, trzeba to przyznać. Owszem,pokazujecie jeszcze zdjęcia ubrań, ale znalezionych w internecie, nie zapowiadacie nawet żadnej dostawy, czy czegoś, tak jak kiedyś. Marta przestała się udzielać, widzimy tylko zdjęcia starszej dziewczyny i odnośniki do bloga. Jesteś piękną dziewczyną i wszyscy podziwiamy Twój niebanalny styl, i całą Twoją urodę, ale NouNou kiedyś było stroną skupiającą osoby fascynujące się Twoim talentem, nie urodą. I właśnie do tych czasów tęsknimy. Proszę o odpowiedź w imieniu wsyzstkich tych osób.

      Usuń
    2. Ubrania pojawia sie juz w nastepnym tygodniu:) przygotowywalysmy sie dluzej bo zakladalysmy firme zeby wszystko bylo tak jak ma byc. Jestesmy troche opoznione bo hurtownia od ktorej kupilysmy 200 bluz miala braki w dostawie i czekalysmy na wszystko. Poza tym cwieki ze Stanow zamowilysmy okolo 1,5 mies temu i nie przyszly do dnia dzisiejszego takze czekamy. Jest juz kilka zrobionych natomiast obecnie zmieniam mieszkanie i mam wszystko w kartonach. Co do Marty ona nie chce pokazywac swoich zdjec na Nounou bo kilka razy zostala "zhejtowana" wiadomo ze hejterzy sa wszedzie ale nadal udziela sie na fb bo sie nim zajmuje i odpisuje Wam na wszystkie mejle. Takze spokojnie za okolo 10 dni znowu bedziecie mogly kupic nasze ubrania lecz w lepszym wydaniu :)

      Usuń
  6. oo, jeszcze jedna beanie ♥
    ślicznotka ♥

    muaah ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny masz styl i ogólnie bardzo ładna z Ciebie dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do pytania powyżej. Dużo osób zaczyna mówić że już nie robicie ubrań tylko prowadzicie waszą stronę po to, aby rozpowszechniać Twój blog. Uwielbialismy wasze ubrania i zastanawiamy się, co się stało? Ok, może nie macie czasu ale kiedyś jakoś udawało się wam tworzyć i przerabiać ciuchy. Uwielbiam Twojego bloga, wpisy, stylizacje i Twoją urodę, ale tęsknimy za STARYM Nounou, wpisami Twojej siostry i ekscytacją kiedy dodawałyście nowe ubrania w ROZSĄDNYCH cenach. ):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania beda za okolo tydzien :) Marta nadal zajmuje sie Nounou troche w mniejszym stopniu facebookiem, ona odpisuje Wam na mejle ale rowniez dodaje posty:) czemu nie bylo ubran napisalam wyzej ale spokojnie nigdy nie zrezygnowalybysmy z tego bo to kochamy:)

      Usuń
  9. Huhuhu!! Moje twoje kochane legginsy <3 kiedyś też takie kupię :D
    NO i te prze najcudowniejsze buciki i ta świetna bluza i twój śliczny ryjek ---->>> cuuuuuUuUUuUudo!! Jedna z najpiękniejszych <3
    PS. Prześliczny piesiek ^^

    ani ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała takie leginsy *.*
    słodziutki piesek , no i oczywiście wszystko cudowne jak zawsze <3
    buziak.

    OdpowiedzUsuń
  11. wciąż zachwycam się butami *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. aa gdzie sie przeprowadzasz ? Do domu ,czy bloku ? Stylizacja super c :

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja mam wrażenie że zamiast NOUNOU jest tylko Sylwia Gaczorek. Jej blog, jej zdjęcia, jej chłopak, jej ulubione piosenki. Nie ma w ogóle Marty. Profil strony był fajny a teraz jest skomercjalizowany przez starszą siostrę. I broń boże nie hejtuje.
    Ale może warto pomyśleć o swojej stronie fb gdzie będą tylko stylizacje Sylwii a na stronie NOUNOU tylko posty dotyczące profilu "firmy"?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodaje w ogole zdjec chlopaka :) Marty zdjec nie ma bo Marta nie chce i nie zmusze jej do tego. Piosenki na Nounou dodaje wylacznie Marta - wiec ulubione piosenki Marty. Dla Twojej wiadomosci Marta rowniez dodaje posty i rowniez dodaje zdjecia, a calkiem niedawno rowniez byly jej zdjecia z sesji. Czekamy 1,5 miesiaca zeby zrobic dobre ubrania bo wczesniejsze hejtowaliscie, wiec cokolwiek zrobisz nie dogodzisz.
      A kolejnego fp nie bedzie bo od poczatku na tym byly dodawane nasze prywatne zdjecia i niektorzy na nie czekaja i lubia je ogladac.

      Usuń
  14. Do takiego apartamentowca tylko chodzi o to ze zmieniam mieszkanie i wszystko od miesiaca mam popakowane w kartonach i nie sposob znalezc czegokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy Kajtek to twój chłopak? Widziałam cię chyba kiedyś z nim na mieście :)

    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesto mozna nas razem zobaczyc bo razem pracujemy :)

      Usuń
    2. a jesteś z nim? przepraszam, że tak wypytuję, w sumie jeśli nie chcesz to nie odpowiadaj ;)

      Usuń
  16. Jeju znowu sie czepiacie . Jedna osoba zacznie to stado za nim leci. Nie wystarczy Wam jedna odpowiedz Sylwi?

    OdpowiedzUsuń
  17. Moze niech Marta sama napisze ,ze nie chce zdj na Nounoy ,albo sie podpisujcie kto dodaje jaki post ?

    OdpowiedzUsuń
  18. mega świetnie bosko <3
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  19. jakkolwiek to zabrzmi, ale chętnie zdarłbym z Ciebie górną część garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w Twoich butach! w ogóle masz wspaniałego bloga. będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze buty nieziemskie ! a czapkę również bym sobie taką sprawiła !

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja!!! Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja, moze nie w moim typie ale doceniam to, jaka jest doskonala :))

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie no masakra.. jakoś nie podoba mi się ten styl, leginsy ujdą, bluza jest fajna, ale buty i czapka totalnie odpadają. I nie wiem jaki sens jest dodawać 10 prawie takich samych zdjęć. nie lepiej dodać ze trzy ładne zdjęcia? jeżeli chcesz pokazać swoją stylizację wystarczy w 100% zdjęcie z przodu, z tyłu, i ewentualnie wtedy jak siedzisz. I odradzałabym zdjęcia w ruchu, ponieważ w sumie nic na nich nie widać, zbyt rozmazane. no, ale jak kto woli. może pooglądaj inne blogi, zbieraj inspiracje. nie uznawaj tego jako "hejtowanie" bo tak bym tego nie nazwała. po prostu nie podoba mi sie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam wiele blogów i żadne blogerki nie mają 3 zdjęć :)
      Czapki są teraz hitem, są ciepłe i klasyczne także polecam, a zdjęcia w ruchu ? Kocham je, są klimatyczne i nadają charakter :)
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ;)

      Usuń
  25. włosy masz nieziemskie. :) Nie myślałaś żeby dodać filmiku, o pielęgnaacji i wgl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Myślałam, myślałam i zrobiłam :)
      Już niebawem się pojawi :)

      Usuń
  26. wyglądasz genialnie , uwielbiam twój styl <3 obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, jako fachowiec myślę, że idealnie mi doradzisz! Lepiej myć włosy wieczorem czy rano? Jaką odżywkę polecasz do codziennego stosowania, nałożenia zaraz po umyciu włosów? Chodzi mi o taką lekką, która nie będzie obciążać włosów? Z góry dziękuję za odpowiedź!
    P.S. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę nie ma to wielkiego znaczenia, natomiast porą zimową lepiej myć włosy wieczorem, aby nie nabawić się chorobyw momencie gdybyśmy nie doszuły włosów do końca. Myjąc włosy rano wiadome, żebędą one bardziej puszyste, natomiast ja zimą raczej myję włosy przed snem.
      Polecam maskę will- being Davinesa, nawilża włosy ale ich nie obciąża. Pamiętaj nie nakładaj maski 10 cm od skóry głowy, tam włosy są zdrowe i nie potrzebują dodatkowej pielęgnacji, unikniesz szybkiego zużycia odżywki, oraz przetłuszczania się włosów;)
      Z tańszych żródeł polecam maskę WAX do kupienia w aptece ;)

      Usuń
  29. Straaasznie podoba mi się Twój styl :) nie stać mnie niestety na takie ubrania, ale staram się jak mogę, żeby wynajdywać cudeńka po niskiej cenie :D na pewno wyróżniasz się w tłumie. Jestem ciekawa tylko, jak Twój chłopak reaguje na na przykład te butki! Są bardzo odważne i zastanawia mnie, czy też jest taki popieprzony jak ty, oczywiście jak najbardziej pozytywnie!!! Pozdrawiam i mam nadzieję, że dalej będziesz nas inspirować sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu chłopakowi strasznie podobają się te buty, co uważam za dziwne, bo większośc uważa je pewnie za okropne. Sam mi je wybrał, jak byliśmy w Londynie i jak tylko je zakładam powtarza jaaakie ładne te buuuty ;) On ubiera się raczej zwyczajnie, fullcap, spodnie jakieś z szerszym krokiem, koszula lub bluza, raczej standardowo ;)
      Świetnie, że wynajdujesz tańsze rzeczy, bo największą radością jest kupić coś taniego, a superowego. Też jak tylko mam czas buszuję po second handach ;)
      Dziękuję za miłe słowa tak w ogóle i zapraszam po nowe posty :*

      Usuń
  30. czesc Sylwia, ale sie zmienilas, pamietam Cie jeszcze jak mialas praktyki u Pana Grabowskiego, mialas wtedy rudy balejaz i grzywke asymetryczna, nosilas szerokie spodnie dzwony taka zwyczajna praktykantka z cechu, a tu prosze "kreatorka mody" hahahha
    efekt wizualny sylwetki to fotoshop? czy tak schudlas, bo jak dobrze pamietam mialas zawsze jakies 15kg wiecej.. i jak tam twoj "narzeczony" -Maciek Maniewski wyszlas juz za maz? bo obraczki nie widze..

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne buty leginsy czapaaa i buty . ; ***
    Wie ktoś gdzie można w Polsce takie leginsy kupić . ? ; ))

    OdpowiedzUsuń