Pink lips


           Dziś mam na sobie koszulę DIY, którą kupiłam w Londynie. Jest boska! Wygodna i robi wrażenie, a wiecie że takie rzeczy kocham najbardziej.  Jej długość pozwala, bym mogła nosić ja do rajstop czy zakolanówek tym bardziej zyskała miano faworyta w mojej szafie. Ćwieki i dziury na ramionach w zasadzie robią całą stylizację, więc postanowiłam, że to ona będzie głównym punktem mojego outfitu.
              Modę na odzież dzinsową, bądź skórzaną wypełnioną łańcuchami, ćwiekami i licznymi przetarciami zapoczątkowali "młodzi gniewni" grający w filmach lat 50 i ten trend szybko przyjął się wsród rockowych muzyków, punkowców, oraz motocyklistów, tak więc zakładając tę koszulę ze spiczastymi ćwiekami czuję się jak mały buntownik :)blank.gif
















Shirt- Topshop
Socks- Topshop
Shoes- Primark




                Aby nie "przedobrzyć" załozyłam czarne, klasyczne zakolanówki i czarne trampki na podwyższonej platformie, a na ustach róż by uniknąć nudy. 




A Wy z czym zestawilibyście taką koszulę ? 

  

27 komentarzy:

  1. Piękna jest! Dziwne, ja jeszcze nie mam żadnej jeansowej koszuli, bo wciąż nie pasuje mi ich cena, lub wygląd. Chyba jednak w końcu na jakąś się skuszę. Uwielbiam zakolanówki ♥ Ciepło w Krakowie? :D Jesteś piękna ♥♥

    ps. zrezygnowałaś ze sztucznych rzęs? :3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś drugą osobą, która zauważyła :) Tak już nie mam rzęs, wcześniej mówiłam, że nie wyobrażam sobie życia bez nich, ale jednak mi się znudziły i zatęskniłam za naturalnymi rzęsami. Teraz używam szminki, a rzęsy odpoczywają :)
      Z koszulami też miałam dziwnie, przymierzając te sklepowe czułam się jak robotnik i nie mogłam się przekonać, do momentu kiedy sama sobie nie zrobiłam takiej dzinsowej z krzyżem :) Zrobiłam ją z męskiej koszulki, więc automatycznie była dłuższa i nosiłam ja rozpiętą, a ta urzekła mnie tymi dziurami i nawet nie zastanawiałam się z czym i jak będę ją nosić po prostu kupiłam :) Więc myślę, że jak znajdziesz swoją ukochaną to też nie będziesz się zastanawiać i kupisz :)
      W Krakowie zimnooo, właśnie chora jestem ;/ A u Ciebie ?
      Buziaki.

      Usuń
    2. Póki jeszcze są modne, to można je znaleźć w sklepach, z resztą pewnie będą pojawiać się systematycznie, w końcu jeans jest ponadczasowy. Ładnie ci bez przedłużania rzęs, tak naturalnie. Mnie jeszcze (na szczęście) jesienna choroba nie dopadła, chociaż zawsze o tej porze leżałam już w łóżku. U mnie też zimno, praktycznie codziennie pada w najmniej oczekiwanym momencie, a o każdej porze dnia wieje zimny wiatr ;/ ale ostatnio kupiłam sobie fajną beanie na urbanflavours więc wiatr mi nie straszny :)

      ;*

      Usuń
    3. Właśnie też muszę się w nią zaopatrzyć :) Tylko wiecznie za daleko mi do nich , pomimo, że to tylko 2 ulice ode mnie :)

      Usuń
    4. O, ja zamawiałam przez neta, a jaką chciałabyś kupić? :) ja sobie wzięłam neonowy pomarańcz :)

      Usuń
  2. prześliczna ta koszula *.*
    a z jakiej firmy masz szminkę ? bo dzisiaj spędziłam 2 godziny w drogeriach szukając jakiejś ładnej i nic mi się w oczy nie rzuciło a ta Twoja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka jest firmy super glazer kupiłam ją w Londynie, ale myślę, że na necie gdzieś znajdziesz :)
      W Krakowie tez długo szukałam szminki w kolorze jaskrawego różu i jedyne co znalazłam to szminkę Max factor, którą tez mam, jest delikatniejsza, ale jej plusem jest to, że nie wysusza ust, a ta którą mam na zdjęciu trochę wysusza.

      Usuń
  3. Wyglądasz nieziemsko *.* Zazdroszczę szczupłych nóg.
    Cieszę się, że trafiłam na Twój blog, zostaję na dłużej, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Michalina wcale nie mam aż tak szczupłych:) teraz przytyłam, bo nie miałam czasu na ćwiczenia i od poniedziałku wróciłam na siłownię i zamierzam ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu. Polecam bo efekty widać szybko i sport to zdrowie :) A jeśli nie siłka to biegaj chociaż 15- 20 min 3 razy w tygodniu:)

      Usuń
  4. Odwiedzam twój blog regularnie jak coś wstawiasz, i ciągle jestem pod wrażeniem.
    Jesteś piękna, masz wspaniałą figurę, włosy Koszula genialna, jak i i twój sposób ubierania się! Naprawdę jesteś cudowna!

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) A grzywkę miałam ale po 1 dniu spinałam ją do góry :) Przygotuję post z doczepianą grzywką to zobaczysz czy lepiej czy gorzej : Buziaki

      Usuń
  5. aa i jeszcze co do włosów :) Miałaś kiedyś grzywke? bo wydaje mi sie że to byłby dobry wybór !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo piękną cerę Sylwia! jakiego podkładu tudzież pudru używasz? jakieś specjalne kosmetyki czy to raczej zasługa dobrych genów ? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam w ogóle podkładu, bo mam delikatną i wrażliwą cerę, do tego alergiczną, więc po wszystkich wychodzi mi uczulenie ;/ używam jedynie różu i korektora pod oczy :)

      Usuń
  7. Ostatnio odnoszę wrażenie że we wszystkich kolorach włosów i ust jest ci dobrze. Masz bardzo oryginalna urodę. Strasznie wpadającą w mój gust. :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ostatnio taka szarówa u nas w Krakowie, więc eksperymentuje z kolorami ;)

      Usuń
  8. Sylwia, mam dość długie włosy, do połowy pleców, co ile powinnam obcinać końcówki żeby nie były zniszczone i wyglądały na zdrowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie dokładnie polecasz ćwiczenia? Znasz jakieś na szczupłe nogi i na płaski brzuch? A od biegania nie robią się umięśnione nogi? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ciezko mi powiedzieć jak nazywają sie maszyny na ktorych ćwicze na silowni i ciezko je tez opisać, ale postaram sie dowiedzieć . Głownie biegam pozniej robie ćwiczenia na nogi na takiej maszynie co sie ściąga nogi na zewnątrz i do wewnątrz i to daje super efekty na uda oraz wszelkiego rodzaju brzuszki. Cwiczyc w domu nie lubię, więc musze biegac i jeździć na siłownię. Polecam piłki do ćwiczeń jesli jestes wyrwała by cwiczyc w domu, można cwiczyc na uda, tyłek, brzuch i kręgosłup, a wszelkiego rodzaju ćwiczenia znajdziesz YT :)

      Usuń
  10. Kurcze zobacz na fb na Pani Ekscelencja podobne style macie : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne ale myślę, że różne. Obie nosimy fullcapy i lubimy jeffrey campbel i chyba tyle :)

      Usuń
  11. Łaa koszula jest genialna, do tego pięknie Ci w takim odcieniu szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. AAALe świetny blog! jesteś śliczna, masz fajne wyczucie stylu! obserwuję i zapraszam też do siebie www.malynstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń