Boyfriendy


Nowym nabytkiem w mojej szafie są boyfriendy. Luźne dżinsowe spodnie, które pokochałam od pierwszej chwili. Nic dziwnego, że opanowały cały świat i w końcu swoją popularnością cieszą się także w Polsce.
Spotkać możemy je dosłownie w każdej sieciówce, różnią się oczywiście ceną i kolorem.
Ja swoje kupiłam w H&M zupełnie przypadkiem, bo przecież miałam kupić tylko prezent dla koleżanki, ale tak to juz właśnie jest... Boyfriendy są wygodne jak żadne inne spodnie i tworzą luzacki look.
Szczerze mówiąc poszukuję kolejnej pary, tym razem chcę żeby miały wiecej przetarć i może nieco ciemniejszy kolor .
Z takimi spodniami musimy uważać, gdyż nie można ich zestawić z szeroka i długą górą bo zaburzy to nasze proporcje i nie będziemy wyglądać korzystnie. Proponowałabym tutaj marynarke, zwykłą koszulkę, bądź koszule w kartę (nie szeroka).
Tak na sam koniec napiszę, że te spodnie to chyba jedyne z których w pełni jestem zadowolona .
Dopasowałam do nich czerwoną koszulę w kartę, oraz białą koszulkę którą możecie kupić tutaj ---> KLIK
A na nogach mam Vansy z nowej kolekcji , z ktorych jestem na maxa zadowolona i pewnie bedę Was męczyć nimi jeszcze na nie jednej stylizacji.
















Kurtka- Stradivarius
Koszula- H&M
T-shirt- Nounou
Boyfriendy- H&M
Vansy- Sezeer
Beanie- Urban Flavours

Zapraszam na mój instagram @sylviagaczorek

oraz na konkurs :) Nic nie tracisz, a fajna koszulka może być Twoja. 




Dla zainteresowanych filmik o włosach pojawi się w niedzielnym poście. 



32 komentarze:

  1. Przecudnie, uwielbiam Twój styl <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bylem przekonany do dziewczyn w boyfriendach az do teraz ;)) swietny look!!! A to te vansy co maja panterke jak sie je wywinie? Kozak! Pozdrawiam ;)


    www.lifeofapropser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż do teraz nie byłem przekonany do dziewczyn w boyfriendach :) Świetny look, super wyglądasz!!!
    O, i to te Vansy co mają panterke jak się je wywinie, kozak :)
    Pozdrawiam!

    www.lifeofapropser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw idealny ♥
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne,wszędzie szukam takich jeansów,ale bez powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, jak swojego czasu weszłam w takie spodnie, to się nie mogłam uwolnić ;) Masz te Vansy czadowe z panterą w środku ! Widziałam ostatnio na wystawię w Sizeerze i tak mi ciągle po głowie chodzą, tylko do mnie nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygłądasz uwielbiam taki typowy street style!

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki rozmiar jest tej koszuli? a spodni? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz jak się śmiejesz ♥ kolejny raz brawa dla chłopaka za rozśmieszenie cię! :D ja lubię skinnyjeans, ale w boyfriendy też bym się chętnie zaopatrzyła :)

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny zestaw, uwielbiam Cię! :)
    piękne vansy :3

    OdpowiedzUsuń
  12. cześć! mam dwa pytania:
    1. czy te spodnie można nadal kupić w H&M?
    2. i czy one mają obniżony krok czy normalny?
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kupilam je miesiac temu, wiec na pewno jeszcze beda :) maja delikatnie obnizony, prawie tego nie widac :)

      Usuń
  13. woo miło zobaczyć Cię radosną :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co myślisz o myciu włosów szamponami dla dzieci? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa z pewnoscia lepsze niz te "sklepowe" typu Timotei, Garnier i inne. Jesli nie mozesz sobie pozwolic na kosmetyki profesjonalne te dla dzieci beda jak najbardziej okej :) pamietaj tylko o dzywce na koncowki, bo szampony dla dzieci nie nawilza wlosow :)

      Usuń
    2. A jaki profesjonalny szampon polecasz w kwocie do 50 zł?

      Usuń
    3. Montibello Total Repair około 25 zł, Loreal np Intensiv Repair około 35 zł, bądź Davines Momo około 45 zł ;)
      Myślę, że spokojnie możesz używać tego pierwszego + starczy Ci prawie na odżywkę z tej samej serii kosztuje około 35 ł. Bardzo dobry zestaw ;) O tych kosmetykach opowiem w niedzielnym filmiku który nagrałam :)

      Usuń
    4. Przepraszam, że tak pytam, ale gdzie w Krakowie można dostać te szampony Montibello? Pozdrawiam. :)

      Usuń
    5. W każdym sklepie fryzjerskim np Polwell :)

      Usuń
  15. Całość bardzo mi się podoba :)
    Również kocham moje spodnie boyfriend, są takie wygodne .. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd bierzesz pieniądze na te wszystkie ubrania ? Pisałaś, że sama się utrzymujesz, to jeszcze starcza Ci na ciuchy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile kosztowaly te Vansy?

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna stylizacja, buty cudne! mozna wiedziec jaki model?

    OdpowiedzUsuń
  19. Skad bierzesz podstawy do wszystkich bluz tego typu z nounou, juz dlugo poszukuje wszedzi na internecie takiej bluzy, w rozsadnej cenie. Pomozesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jestem Tobą zachwycona ! Widziałam Ciebie nie raz na żywo, jesteś CUDOWNA :)))

    OdpowiedzUsuń