Maxi

Jeszcze do niedawna myślałam, że posiadanie przeze mnie spódnicy maxi będzie niemożliwe. Przymierzałam wiele i w każdej wyglądałam niekorzystnie, jak mały skrzacik. Niestety Bozia nie obdarzyła mnie wysokim wzrostem i byłam niemalże pewna, że żadnej pasującej do mnie nie znajdę. 
Długa spódnica może skrócić sylwetkę, ale przy odpowiednim dobraniu i zachowaniu proporcji można ją optycznie wydłużyć. W końcu znalazłam tę jedyną klasyczną, z delikatnymi rozcięciami na bokach, w tym przypadku uważam, że im bardziej prosta tym lepiej. Nie lubię udziwnień w długich spódnicach, a krótsze przody i długie tyły mi się zwyczajnie znudziły. Tę powinno się nosić na biodrach, ale ja ze względu na niski wzrost noszę ją jak spódnicę z wysokim stanem, dzięki temu nogi wydają się być dłuższe, a podkreślona talia wysmulka całość sylwetki. Do tego założyłam buty na delikatniej platformie i zestaw idealny na upalne dni :) 
Jak widać nawet takie kurduple mogą nosić długie spódnice, czy sukienki, wystarczy odpowiednio dopasować resztę stroju. Jeśli nie lubicie wysokich butów niskie Conversy też sprawdzą się idealnie przy tego typu stylizacjach, już wypróbowałam :) 
Enjoy!










Shirt- River Island
Skirt- River Island
Shoes- Zara
Hat- H&M
Sunglasses- Chanel



Instagram Mix 

www.instagram.com/sylviagaczorek









33 komentarze:

  1. też potrzebuję maxi, ale czuję się w niej dziwnie, wyglądam na niską :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze perfekcyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz i po raz setny powiem, że uwielbiam twój kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!
    Też ostatnio przekonałam się do długich spódnic i jedną kupiłam. Za niedługo pokażę ją na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak bardziej dziewczęco - i ładnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow prosta ale efektowna stylizacja przyciąga wzrok !!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A fioletowe vansy pasuja do czarnej maxi spodnicy takiej prostej bez niczego dosc cieezkiej?

    OdpowiedzUsuń
  8. ty masz tą grzywkę czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile masz wzrostu ? Ja osobiście 161 cm i zastanawiam się nad kupnem własnie takiej spódnicy i nie wiem czy nie będę wyglądać jak mały skrzat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie! jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale widzę, że zatrzymam się u Ciebie na dłużej ;)
    http://anto-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. boziuu...jak ja kocham twoje stylizacje! cudownie!
    obserwuję oczywiście i również zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny zestaw, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. love it love it love it! great look

    http://themissore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie wyglądasz : o te buty i ta spódniczka są przepiękne ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile ważysz, jeśli mogę spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyscy pytają o wzrost ja mam takie małe pytanko, może trochę głupie, ale ile mierzą twoje nogi? Bo sama mam taki wzrost jak ty, i się zastanawiam czy są takie same.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna szminka, gdzie kupiona i jaki numer? :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna sesja i stylizacja ♡ perfekcyjnie zestawiłaś tę spódnicę .

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki rozmiar spódnicy? :))

    OdpowiedzUsuń