Co kupować będąc na diecie?

Follow me on   I N S T A G R A M


Dzisiejszy post poświęcony będzie zakupom, ale tym razem spożywczym :) 
Bardzo często pytacie mnie o zakupy, gdzie je robię, co najczęściej kupuję i ile to kosztuje. Zwykle w poniedziałki kupuję wszystko na cały tydzień, więc postanowiłam, że ułatwię Wam zadanie i pokażę Wam, co zwykle znajduje się w moim koszyku. Zakupy dzielę na dwie części pierwsza to owoce i warzywa, a druga to mięso, ryby, nabiał, kasze... Te pierwsze zwykle kupuję na tagu, ponieważ są o wiele swieższe, mam ogromny wybór i jest o wiele taniej. Te drugie zwykle kupuję w Lidlu, bądź Almie (różnica cenowa jest kolosalna, ale nie zawsze mam czas jechać do Lidla, Almę mam pod nosem), takie szybkie codziennie zakupy, bo przecież zawsze czegoś zabranie robię we Fresh Markecie, który jest cudownie zaopatrzony i mogę kupić w nim wszystko, oczywiście za konkretną cenę, równającą się do cen Almy.  

Kupiłam

- płatki owsiane
- 2 białe sery półtłuste
- 2 joguty naturalne duże
- 1 kg piersi z kurczaka
-800 g łososia
- 2 puszki tuńczyka w sosie własnym
- kaszę jaglaną
- mix orzechów
- kurki 
- 2 x rukola
- przyprawy

Te produkty wystarczą mi na cały tydzień. Zapłaciłam za nie 128 zł


Warzywa

- 1kg zielonej fasolki
- 1 kg żółtej fasolki
- 1 kg buraków 
- 1 kg czeronej papryki 
- 2 x brokuł
- 3 x kalarepa
- truskawki 

(truskawki zamrożę sobie po 4-5 w maleńkich woreczkach i będę je blendować rano i dodawać do owsianki lub białego sera jako mus) 

Warzywa były kupione na targu i nie mam paragonu, ale zapłaciłam za nie 19 zł

Podliczając zapłaciłam 147 zł za zakupy na cały tydzień :)


Kiss

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam kupować w Lidlu, zwłaszcza pieczywo ;)
    http://kobietazmarzeniami.blogspot.com/

    http://little-things-in-my-world.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Syla ^^ to juz wiem jakie mam zajecie po szkole -na zakupy ;D .. tego wlasnie nam brakowalo ;))) jestes cudowna, oby wiecej takich postow ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie Syla ^^ jestem z Toba juz od 5miesiecy ;))) i nadal jestes moim autorytetem ;* To mile ze tak potrafisz pomagac ludziom .. dziekuje ze jestes ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś cudowną inspiracją :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. to zaopatrzenie dla jednej czy 2 osob?

    OdpowiedzUsuń
  6. Syl kochana jak robie owsianke i gotuje ja na mleku to moge dorzucic do tego pokrojone w kostke jablko i do tego cynamon siemie i to wszystko razem ugotowac dopoki jabkla nie zmiekna? Bedzie to samo jakbym z surowym jablkiem zjadla czy zwiekszy sie kalorycznosc tego posilku?? Bardzo bym byla wdzieczna za odp bo zasmakowala mi tak zrobiona a boje sie ze to bardzirj kaloryczne
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakim cudem niby bardziej kaloryczne? bez przesady, jedz na zdrowie :D

      Usuń
  7. Syl, co myslisz o tych cwiczeniach?
    https://www.youtube.com/watch?v=fcN37TxBE_s
    https://www.youtube.com/watch?v=wvau9wZ6_8k
    https://www.youtube.com/watch?v=7ea1BfxnlNo


    który według Ciebie najbardziej efektowny?;>

    OdpowiedzUsuń
  8. W Almie można znaleźć wiele fajnych produktów, lecz trochę dziwne jest to, gdy na zwyczajnych produktach nabijają sobie marżę. Rozumiem, że towar "delikatesowy" nie jest najtańszy, ale nabijanie 50 gr na butelce wody mineralnej to trochę lipa :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post! Super, że doradzasz czytelnikom i piszesz o swoim żywieniu :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, mogłabyś zaproponować jakies proste ,dietetyczne posilki ktore mozna przygotowac i spakowac na studia/ do pracy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. co to za tło ? stół/ blat kuchenny ?
    http://greywo0lf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia, mogłabyś napisać w jaki sposób Ty gotujesz kaszę jaglaną? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. inspirujesz do działania:)!!
    zapraszam na swojego raczkującego ciągle bloga http://benefitwoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, ze pytanie nie jest zwiazane z postem, ale wedlug Ciebie lepsza jest szczotka z wlosia dzika czy tangle teazer?

    OdpowiedzUsuń
  15. Syl co mozna z brokółó zrobic? dziekuje, ze jestes :*

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, w jakich godzinach jesz posiłki? czy było by dobrze jakbym rozplanowała w tych godzinach: 7,11,14,19?
    czekam na odpowiedź, pozdrawiam i całuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę, ja wydaję 90 zł na zakupy na niemal 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kupiłaś te okulary clubmasters takie duże ? Mam nadzieje że odpowiesz na snapie na to pytanie :D

    OdpowiedzUsuń