Jai Paul- Jasmine



Follow me on  I N S T A G R A M


To już pewne na 100 % :) W końcu jadę na wakacje, już wszystko zapłacone i wybrane. W tym roku będzie to Turcja, nigdy jeszcze nie byłam w Turcji, ale z opowiadań innych wiem, że będzie super :) 
Termin wylotu przypada na 10 października, a ja cieszę się jak dziecko i nie mogę się doczekać. 
Zacznie się zbieranie wszystkiego co potrzebne, olejków do opalania, balsamów, kostiumów, ręczników. Uwielbiam ten czas. To taki miły moment, kiedy po ciężkim roku masz w końcu szansę zrelaksować się i odpłynąć na całego. To będzie cudowne 14 dni, mam w planach biegać  i ćwiczyć, będę jeść zdrowo, ale naleśników sobie nie odmówię, także będę zdawać Wam relacje na bieżąco i będę dodawać mnóstwo zdjęć :) 
Ale się cieszę aaaaaaa :) 






















Shirt- Bershka
Pants- Zara
Hat- H&M
Shoes- Bershka
Bag- Reserved

Zdjęcia Sławek Gawin

55 komentarzy:

  1. Byłam w Turcji jakieś 10 lat temu i dla mnie były to najgorsze wakacje w zyciu, okradziono mnie w hotelu przez sprzataczke ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przez 10 lat wiele się zmieniło :) Wszędzie grasują złodzieje i przykro, że Cię coś takiego spotkało. Ja się nastawiam pozytywnie :)

      Usuń
    2. Syl powiem Ci, że najlepiej będziesz wiedziała jak sama sprawdzisz :) Moja ciocia przykładowo za Turcją nie przepada i woli Egipt.. A z kradzieżami to wiadomo.. Wszędzie się zdarzają :/

      Usuń
    3. Syl na pewno wakacje będą cudowne ;) ja latam do Turcji co roku od jakichś 10 lat, w tym roku nawet dwa razy i jestem bardzo bardzo bardzo zadowolona :) ale to trzeba samemu sprawdzić. Dużo zależy od standardu hotelu, od regionu itd. Najważniejsze jest to że masz pozytywne nastawienie :)

      Usuń
    4. Ja do Turcji jeżdżę od ponad 12 lat i nigdy nikt mnie nie okradł, a zwłaszcza sprzątaczki. W każdym razie warto wiedzieć, że jeśli zostawi się pieniądze na łóżku oznacza to napiwek dla sprzątaczki, więc jeśli wam je weźmie nie oburzajcie się o kradzież ;)

      Usuń
    5. Moja koleżanka też była w te wakacje w Turcji i również sprzątaczka ją okradła w hotelu, ale Tobie Sylwia życzę jak najlepiej :)

      Usuń
  2. jaka ty jesteś sliczna <3 kto Ci robi takie świetne zdjęcia?!
    +miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwuś już sie nie moge doczekać zdjęć! :*
    tylko pilnuj rzeczy swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog. czytam Twojego aska, bloga, przeglądam insta. jesteś dla mnie inspiracją! motywuuujesz <3 dziękuję Ci za to, że po prostu jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w tym roku na wakacjach i jestem tak bardzo zadowolona, ze az trudno to opisac! mozliwe ze lece znowu 13 pazdziernika <3 do jakiego hotelu lecisz? ja bylam w Side Crown Serenity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku nawet nie pamietam bo moja koleżanka wszystko organizowała ale nazwa hotelu zaczyna sie na "Q" wiec to nie ten sam :)

      Usuń
  6. Jeny wyglądasz przepięknie! Cudna stylizacja :)
    btw uwielbiam twoje włosy, mam nadzieję, że moje kiedyś osiągnął taki stan.

    majakandula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa gdzie dokładnie? jaki hotel? ja lecę do stolicy też 10 może będziemy razem lecieć i razem w hotelu? :D wowowowowow

    OdpowiedzUsuń
  8. o, nie... twoje nogi wyglądają okropnie w tych spodniach, wyrzuć je :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wyrucasz ubrania po jednym zalozeciu???? Nie wiem jak rozpieszczonym trzeba byc aby pisac takie bzdury. Spodnie sa swietne, nogi wygladaja w nich sexownie i przede wszystkim-bardzo pasuja do Sylwi :)

      Usuń
    2. Moje nogi bardzo podobają mi sie w tych spodniach :)

      Usuń
  9. W Turcji jest cudownie :3 przepiękne krajobrazy, aromatyczne jedzenie, na pewno nie pożałujesz! Życzę miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w Turcji, ale z chęcią bym tam pojechała. Zazdroszczę i życzę udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W którym salonie fryzjerskim w Warszawie pracujesz ?. Właśnie zamierzam iść do dobrego fryzjera , więc pytam :** <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu!!!!baw sie dobrze :) z kim jedziesz,jesli mozna wiedziec?;>
    Syl nie mecz sie tam dieta, odpocznij, relax na calego, w koncu to twoje wakacje, przez dwa tygodnie malych odstepstw i slodkosci nic sie nie stanie, po powrocie zawsze mozna wrocic do diety a z Turcji korzystaj na maxa!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepraszam, W którym salonie w Krakowie pracujesz ? :*> Pomyłka, <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz olśniewająco:)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam wszelkie przygotowania do wyjazdu
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm, strasznie pokracznie to wygląda jak się w obcasach stawia takie wielkie kroki (3 zdj od dołu) i ugina nogi w kolanach (4 od dołu). Fajna stylizacja tak poza tym :) Bardzo Ci pasuje. I cudownie wyglądasz jak się uśmiechasz! Rób to częściej, zamiast ściągać brwi - bo wyglądasz na naburmuszoną i jakbyś chciała powiedzieć "odejdź z tym aparatem, czego robisz mi zdjęcia?!" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej wyglada na zdjeciach jak sie stawia małe kroki :)

      Usuń
  17. ale genialny zestaw
    jest mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno kupowałas torbę? Ile kosztowała? Jest mega

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestawik

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy kupiłaś tą torbę? i jak buty? wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosto ale cudownie :)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super zestaw!
    no to już czekam na Twoją relacje z Turcji, miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look,wszystko ładnie się ze sobą komponuje :)
    Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  24. Syl, a ja mam taką prywatną prośbę jakby :) Czy po wakacjach mogłabyś polecić hotel i miejsce, w którym dokładnie byłaś? :) W przyszłe wakacje rozważam Turcję i boję się w ciemno lecieć całkiem, a ktoś "znajomy" zawsze doradzi bardziej :) Chociaż zastanawiam się czy w styczniu gdzieś się nie wybrać bo jestem strasznym zmarzlakiem i nienawidzę zimy :/

    OdpowiedzUsuń
  25. dlaczego ciagle dodajesz zdjęcia w okularach?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeej jak ja Ci zazdroszczę!!! :D
    Ja byłam w Turcji 3 lata temu i było SUPER! Więc u Cb pewnie będzie to samo! Życzę Ci jak najlepszego wypoczynku tam! ;)
    Co to stylizacji - jest świetna! Bardzo fajne połączenie ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna stylizacja, wszystko mi się w niej bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, spodnie moim zdaniem świetne. Co do wyjazdu nie przejmuj się stereotypami na temat Turcji, bo to piękny kraj z przemiłymi ludźmi ( zwłaszcza nieturystyczne regiony ) :) gdzie dokładnie się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, świetny post. Jestem pod wrażeniem! Twoja fanka 4ever xoxox

    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę udanych wakacji :)
    Stylizacja jak zwykle świetna, a torebka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna:) Udanych wakacji!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz:) udanych wakacji!
    zapraszam na http://benefitwoman.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo dobrze wyglądasz w tych spodniach :)
    udanych wakacji, uważaj na siebie!
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cóż za nogi *-*
    świetnie wyglądasz Syl! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ja niestety wakacje mam już za sobą i strasznie Ci zazdroszczę... Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja bylam w Turcji i było świetnie !!! Mam nadzieje, ze ty tez mile spedzasz czas :*

    OdpowiedzUsuń