Jak wymodelować włosy na szczotce- film :)

26 komentarzy:

  1. ja zawsze miałam z tym problemy :P

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę przetestować, chociaż na moich lekko kręconych boję się, że się nie uda :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylll Jesteś genialna <3 Dziękuje za ten sposób.. Jutro razo napewno wypróbuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! GENIALNE OD JUTRA STOSUJE

    OdpowiedzUsuń
  5. Syyyl! Jutro testuję tę metodę zamiast porannego męczenia włosów prostownicą!
    Zrobiłabyś może następny post o tym jak utrzymać wagę i figurę? I może też o tym jak zdrowo przytyć? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Syl! Jaki model suszarki do 150zł polecasz?:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Co najwazniejsze przy zakupie suszarki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już gdy zaczęłam czytać twojego Aska i bloga wywaliłam prostownicę, robię nią ewentualnie lekkie fale raz na ruski rok;)
    Dziękuje za ten filmi, niby trochę już modelowałam, ale nigdy na płaskiej szczotkę, kiedyś wypróbuje;) a co do suszarki, czy zimny nawiew mie niszczy włosow? Moge go używać codziennie? Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. SYL! Bo ja mam włosy tak mniej więcej do końca szyi i są w trakcie zapuszczania. Używam prostownicy, ponieważ mam problem - włosy na końcach się wywijają do zewnętrznej strony (ścinam co 2-3mieś). Nie chce ich co dzień prostować, bo zanim ja je zapuszczę to zdążą mi się spalić, ale nienawidze ich! Myślisz, że uda mi się wyprostować je na szczotce? Sama nie wiem czy w nią inwestować, bo włosy są naprawdę niesforne i szczerze w to wątpię by się udało :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Może w następnym filiku pokazesz jak zrobic jakies proste fryzury ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Baardzo przydatne, niestety na moich (dość mocno kręconych) włosach to się średnio sprawdza, a codzienna pielęgnacja to czasem naprawdę udręka :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Oscypki traktowac jako cheat meal?;p tak z innej beczki troszke xd

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne triki,na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny i przydatny filmik! Od jutra stosuje! Jak dla mnie genialna i nie niszcząca jak prostownica metoda! Czekam na więcej takich trików :*


    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana a jaka płaską i okrągła szczotkę polecasz do modelowania wlosow? Zainspirował mnie Twoj filmik i zamierzam kupic szczotki tylko nie wiem czym sie kierować przy wyborze szczotki w sklepie fryzjerskim. Proszę o pomoc. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy mam kiepską koordynację ruchową czy co,ale nie potrafię sprawnie operować suszarką i szczotką :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja rowniez stosuje te metode prostowania wlosow bez zelazka. Wlosy sa zdrowsze. Przydatny filmik:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obejrzałam praktycznie większość, chociaż znam tą metodę :P Uwielbiam Sylwuś Ciebie i to co robisz ,oby tak dalej ;** <3 !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny filmik! Słodziak z Ciebie jak zawsze, aż się humor człowiekowi poprawia! ;)

    Ps. Mam pytanie. Czy jesli ktoś się umawia do Ciebie na jakieś zabiegi to czy wtedy też obowiązuje zniżka studencka? Genialna jesteś i marzy mi się, żeby umówić się do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Syl, wiem, że nie na temat bloga, ale mam pytanie na które bardzo chciałabym znać twoją odpowiedź :) Więc, byłam tydzień w szpitalu i mam podejrzenia anorekcji i muszę trochę przytyć by uregulował mi się okres, bo zbyt mało ważę jak na mój wzrost i czy mogę ćwiczyć mel b na brzuch by go umięśnić (bo mam taki sflaczały(?)) czy lepiej nie?
    Błagam odpowiedz, byłabym strasznie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Syl, wiem że piszę nie na temat filmiku na blogu, ale mam ważne pytanie na które bardzo chciałabym znać twoją odpowiedź :) Więc, byłam tydzień w szpitalu i mam podejrzenia anorekcji i muszę trochę przytyć by uregulował mi się okres, bo zbyt mało ważę jak na mój wzrost i czy mogę ćwiczyć mel b na brzuch by go umięśnić (bo mam taki sflaczały(?)) czy lepiej nie?
    Błagam odpowiedz, byłabym strasznie wdzięczna :

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś super

    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny filmik! nagrywaj więcej, jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super filmik! Widzę, że używasz szczotki tangle teezer, ja również zamierzam kupić to cudo :)
    Mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spróbuję zastąpić prostownicę suszarką,super!:)
    Zapraszam bardzo:) http://withpassion-forfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sylwia, mogłabyś podać nazwę kosmetyków oraz firmę szczotek jakich używasz? Będę Ci bardzo wdzięczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń