Sunday, day of lazy

Follow me on   I N S T A G R A M


Niedziela, czyli błogie lenistwo ogarnęło dziś nie tylko mnie, razem z moim chłopakiem Sławkiem i siostrą Natalią leniuchowaliśmy cały dzień :) Obejrzeliśmy wszystkie powtórki na TVN, kilka programów na MTV i coś na TLC też się znajdzie. Kiedy nie oglądasz w ogóle telewizji to nawet taki głupi program jak "Dlaczego ja" jest w stanie pochłonąć Cię bez reszty. Dziś nie było "Dlaczego ja", ale były różne inne wciagające śmieci, które nic nie wnoszą do Twojego życia i tylko marnujesz czas na ich oglądanie, ale takie chwile też są potrzebne. 
Gdyby nie fakt, że niedziela jest jedynym dniem zdjęć na bloga przesiedzielibyśmy cały dzień w łóżkach. Nie było dzisiaj siłowni, ale był pyszny cheat meal czekoladowe ciasteczka mniaaam :) 


Uciekam przygotowywać sobie jedzonko na jutro, oczywiście zgodnie z nową dietą 
Low Carb klik, a Wam życzę udanego nowego tygodnia :) 
Kiss





















Koszula- Bershka
Ogrodniczki- Bershka
Buty- Adidas Originals ZX flux
Czapka- Hazel21

Zdjęcia Sławek Gawin

25 komentarzy:

  1. genialna stylizacja i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slawek jakie talenty ukryte! Swietne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia!!! Wow

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska stylizacja - lookbyver.blospot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są extra!

    _________
    a u mnie?
    moda w połączeniu żółci i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygladasz jak zawsze Syl<3 ale mi ochoty zrobilas na ciasteczka!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lafiestaloca.blog.pl14 września 2014 21:27

    stylizacja, figurka- miodzio! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. lafiestaloca.blog.pl14 września 2014 21:29

    figurka, włosy, stylizacja- miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute photos!!

    http://isthemomentsoflife.blogspot.com.es/2014/09/back-to-school.html

    xxSani

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ogrodniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. AAAA, właśnie zaczęłam piszczeć do monitora. Co za spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny set, wszystko dopracowane.

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem, jesteś genialna ! :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie, stylowo i sportowo :) zdjecia robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super outfit!
    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana piekna moja wysportowana idolko! czy skalpel Chodakowskiej traktować jako jeden caly trening czy dodatkowo po skalpelu robic jeszcze cardio np. 40 min biegania?????????????

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogrodniczki - cudowne ! :*
    http://greywo0lf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No zajebiscie! Moje klimaty!
    W wolnej chwili zapraszam www.catessive.pl lub insta @catessive

    OdpowiedzUsuń