THE JEZABELS - Endless Summer (Spada Remix)




Follow me on    I N S T A G R A M


Dziś miałam typowy dzień lenia, spałam długo i leżałam w łóżku do godziny 15. Gdyby nie mój wspaniały chłopak, który wyciągnął mnie na siłownię, nie wyszłabym  nigdzie z domu. 
Jestem z siebie dumna! Wytrzymałam godzinę na bieżni, dziś zrobiłam samo cardio :) Mimo zmęczenia dałam radę i pokonałam swojego lenia :) 
Od jutra zaczynam chodzić rano na bieżnię i będe wykonywać codziennie min 30 min cardio przed pracą, ciekawe czy dam radę, bo z moim wstawaniem jest ciężko. 
Trzymajcie za mnie kciuki :) 


(tak mam na sobie bokserki, to moja piżamka)









Hat- H&M
Shirt- Bershka
Jacket- H&M
Pants- Bershka
Shoes- Bershka

31 komentarzy:

  1. superrrrrr!

    __________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś przepiękna naprawdę. Masz świetną figurę ... Ja mam 175 wzrostu i waże 86.5 kg biegam codziennie ostatnio cały tydzień na siłownię chodziłam i schudłam 2 kg bo ważyłam 88 to tylko 2 kg, ale jestem z siebie dumna !! Jak myślisz Ewa Chodakowska skalpel od poniedziałku do piątku + bieganie od poniedziałku do soboty dadzą duże efekty ? Podziwiam cię na prawdę ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że powinnaś robić duuużo cardio a potem zabrać się za ćwiczenia na mięśnie. po co komu mięśnie jak ich nie widać? ;)

      Usuń
    2. A moim zdaniem może spróbować. Mnie skalpel pomógł spalić pierwsze kilogramy

      Usuń
  3. Ale nóżki szczupłe, idealo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie :)
    Strasznie bym chciała post o flamboyage wraz z zdjęciami:c

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne zdjęcia oraz stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny brzuch (też chcę). Zmotywowałaś mnie tym postem. :)
    Ja też muszę pokonać swojego lenia, by mieć piękne ciało jak ty.
    Uwielbiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Ciebie jaka osobę i jako fryzjera ! Podziwiam Twój talent i osobowość w pracy, chodziłabym pewnie częściej do Maniewskiego gdyby nie(stety) ceny. No ale rozumiem, za luksus się płaci ;)
    Aa, chciałabym zwrócić Twoją uwagę na książki Beaty Pawlikowskiej ;)
    Bardziej te poradniki niż książki podróżnicze. Jak napisałaś o leniu, od razu mi się skojarzyło, podpowiada jak się go skutecznie pozbyć.
    Wytrwałości w postanowieniu życzę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie z rozwianymi włosami wygrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z rozwianymi włosami wygrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Syl a co z filmikiem ktory nagrywaliscie z cala ekipa u ciebie w kuchni???

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda! :)

    Pozdrawiam
    __________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. buty & kapelusz świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog :D Zostałaś moją motywacją do założenia własnego :)

    http://gabrielasiwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki śliczny brzuszek <333 Też taki chcę ;)

    little-things-in-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na asku nie odpowiadasz to tu zapytam ;) czy kawe z maca bez cukru nalwzy traktowac jako cheat? Tak samo ciasto francuskie albo jogurty inne niz jogurt naturalny? Kanapka np z zoltym serem jako cheat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHA

      Usuń
    2. Serio?! Jak można zadawać tak głupie pytania.... Przeczytaj starsze posty i dopiero zadawaj jakieś pytania :)

      Usuń
    3. Jak widzisz mozna ;) myslalam ze na blogu sylwi mam fo vzynienia z zyczliwymi ludzmi ale niestety. Czytam na bierzaco od dawna. :) jesli znakdziesz post na temat np kawy to poprosze o link,madralo :*

      Usuń
  17. Wooow idealna stylizacja :) a brzuch poezjaaa *,*

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest moc! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam za Cb kciuki! ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. możesz podać link do tych spodni? nie mogę znaleźć na stronie bershki

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja. Bardzo mi się podoba. :)
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://labei357.blogspot.com/
    Pozdrawiam Zuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja!
    Śliczne masz włosy! *.*

    www.fashion-styleeee,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś świetna!!!! Chciałabym zrobić ombre, jakiego fryzjera polecasz we Wrocławiu?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ty wysporotwana *.* sylwetka rewelka :>

    OdpowiedzUsuń