The xx- Fiction

Follow me on  I N S T A G R A M


Aleeee zimno! Dzisiaj w Krakowie typowa późna jesień, pada deszcz, jest szaro i ponuro, ludzie pogarbieni i pochowani pod kapturami. Zaczyna się... :( 
Ta lepsza połowa roku już prawie za nami, ale mam nadzieję, że jeszcze kilka słonecznych dni pozostało i że chociaż weekend będzie w miarę ciepły. 
Przesyłam Wam buziaki i życze udanego dnia, a ja wracam do pracy :) 
Kiss




















Shirt- Second hand
T-shirt- Cropp
Skirt- Cropp
Shoes- H&M 


26 komentarzy:

  1. ładna stylizacja

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jak zawsze ;)

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię Sylwia! wyglądasz fenomenalnie ;) ! mogłabyś zdradzić skąd jest koszula w kratę którą miałaś wczoraj na snapach ? :* i czy dawno ją kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cropp jakoś w ostatnim czasie :) Może 2 tyg temu? :)

      Usuń
    2. Jak coś to ta koszula nadal jest i w sklepach i w internetowym :) Raz miałam coś przed Tobą Syl i się cieszyłam jak głupia bo musi być ładna skoro ją nosisz :)

      Usuń
  4. Syl, co uwazasz o takim polaczeniu - czarna skorzana spodnica, koszula w czerwono-czarna krate i trampki/balerinki? Lub spodnica + jeansowa koszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że właśnie taki zestaw mam dzisiaj na sobie :)

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedz, wątpilam ze w ogole odpiszesz, jestes cudowna :*

      Usuń
  5. Super stylizacja! :)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look. Piękna jesteś!
    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie świetne buty!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o znowu krateczka , z jeansem wyglada super i niesamowity klimat zdjec , kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki klimat zdjęć i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. super miejscowka! czadowa spodnica! uwielbiam taki klimat!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna spódnica, i super miejscówka ;) Obserwuję
    http://tusiaxddd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń