Brolin- Swim deep



Dzień wolny! Ach jak dobrze :) Uwielbiam kiedy nic nie muszę i mogę spokojnie skupić się na tym, na co mam ochotę. Każdy potrzebuje czasu dla siebie, móc dłużej pospać, wypić pyszną kawę albo herbatę jak kto woli i nie mieć na karku listy rzeczy do zrobienia. Taki jest mój dzisiejszy dzień... Wstałam nie wcześnie, bo ok godziny 9.30 wykąpałam się i pobiegłam na masaż. Przez równe dwie godziny Pani masowała i ujędrniała moje ciało. Świadomość, że robisz coś dla siebie jest tak samo przyjemna jak zjedzenie ulubionych lodów, przynajmniej dla mnie. Na co dzień nie mam w ogóle czasu by zająć się sobą, więc jak przychodzi dzień relaksu (poniedziałek) jestem wniebowzięta :)

Teraz siedzę sobie sama w Charlotte, zjadłam pyszne śniadanko czyli kanapkę z łososiem i wypiłam zieloną herbatę z lawendą, zawsze jak ktoś przygotuje jedzonko smakuje lepiej, a moja kanapka była przepyszna :) I tak siedzę sobie i jem i piję i piszę... Pierwszy raz dodaję post nie z domu, śmieszne doświadczenia kiedy siedzisz i obrabiasz zdjęcia, a Pani zagląda zza ramienia. Wyglądam conajmniej jak narcyz :D oglądam, przeglądam, wybieram... haha 
Następnie w planach mam zrobienie stópek i później siłownia :) 
Wam życzę miłego dnia i mnóstwa uśmiechu :) 

Kiss









Kapelusz- H&M
Koszula- Bershka
Sweter- Bershka
Spodnie- Bershka
Buty- H&M
Torba- Zara

60 komentarzy:

  1. Super <3
    Buty wygodne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita ! Mama śmieje sie ze mnie, że każde Twoje słowo i radę traktuje jak świętość ! Ale to właśnie dzięki Tobie mam siłę na walkę ze sobą. Dziękuje ! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :)
    toria-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cofam pytanie o koszulę, bo już znalazłam na stronie :) masz rozmiar S? Spodni na stronie nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam rok temu, tylko w nich nie chodziłam bo byłam grubaskiem ;) Koszula S :)

      Usuń
  5. Cudownie wyglądasz! My chociaż chodzimy jeszcze do szkoly tez nie mamy dla siebie czasu:/ super jest dzień relaksu:*


    Pozdrawiamy
    http://jugii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna<3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiu, masz coraz zgrabniejsze nóżki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie kupiłaś okulary? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie kupiłaś okulary? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Syl, pytałam na asku ale pewnie pytanie się gdzieś zapodziało:) Wiec może tutaj spróbuję. Ćwiczę Mel B i robię dużo różnych squat'ów żeby mieć suuper TYŁEK!!:D Jednak zamiast dużego jędrnego tyłka, strasznie rozbudowują mi się uda, czego nie chce, bo mi się to strasznie nie podoba:/ Wiesz co zrobić żeby ćwiczyć na tyłek ale żeby uda nie rosły? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naturalna konsekwencja robienia sqatów.
      Są ciekawsze ćwiczenia i mniej obciążające kolana a tyłek rośnie.
      Polecam trenig z porządnym obciążeniem, sztnga 10 - 15 kg, sqauty, martwy ciąg, wykroki.
      Wystarczy 3 serio po 15 powtorzen, efekt lepszy i szybszy niz milion squatów

      www.thestuff.pl

      Usuń
  12. czy te buty z h&mu to standardowa rozmiarówka bo zastanawiam się nad kupnem przez stronkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecasz jakieś blogi z tematyką zdrowego stylu życia ? Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylwuś nic dodać nic ująć. Świetnie :** Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Syl, skąd okulary? :*
    Są cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Syl, skąd okulary? :*
    Są cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Syl, skąd okulary? :*
    Są cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak oglądam Twoje posty z początku bloga to byłaś strasznie szczupłą dziewczyną wręcz chudą. Co się stało że później nabrałaś troche ciałka? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a okulary skąd syl?

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten kapelusik :D

    agnieszkaboczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrzą na same zdjęcia uśmiech pojawiał mi się na twarzy :D pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie jest twoje największe marzenie ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Próbowałaś kiedyś wykorzystywać rzeczy vintage w swoich stylizacjach? Bardzo podoba mi się twój styl, ja na swoim blogu komponuje ubrania z lat 60 i 70 i zestawiam je z nowymi, efekt możesz zobaczyć na http://six-vintage-chicks.blogspot.com/
    Zachęcam do odwiedzenia i zostawienia komentarza

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz śliczne stylizacje, do niektórych pasowałaby moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia. Tak samo jak ty uwielbiam dnie wolne :)
    oliwiiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kompletnie nie mój styl, ale strasznie podoba mi się stylizacja i pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudne zdjęcia :))
    zapraszam do mnie -
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gaczuś jak zawsze olśniewa. ♥

    ozu-zu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Sylwia, mam pytanie. Czy Ty używasz pudru?

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy kupiony torebka? Dostanę ją jeszcze? :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakim aparatem robisz zdjecia na blogu?:( ile prowadzisz bloga juz?:* piękny post jestes cudowna😞

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć. trafilam na twoj instagram jakis czas temu i uzaleznilam sie od ciebie:) jestes swietna dziewczyna i wielka motywacja na zmiane swojego zycia w pozytywnym sensie oczywiscie. dziekuje za to i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. "keratin straighting treatment" Czy robisz takie coś w salonie?:) jak tak to za ile?

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia!
    maddieloook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz ♥

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja, okulary i sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdzie można kupić twoje ciuchy z wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż bije od Ciebie pozytywna energia, uwielbiam takich ludzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam twojego bloga! Zdjęcia wyszły naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sylwia dziękuje Ci, że założyłaś bloga. Dzięki za pozytywną energię którą dzielisz się ze wszystkimi
    Jesteś po prostu kochana 😙

    OdpowiedzUsuń
  43. zwężałaś spodnie? mam identyczne ale są za szerokie na samym dole :(( świetny post :*

    OdpowiedzUsuń