Andain- Much Too Much


Dzisiejsze zdjęcia nie obyły się bez stresu :) Po raz pierwszy w całym moim blogowaniu sesję wykonywała mi zupełnie obca osoba. Wcześniej zdjęciami zajmowała się moja siostra Marta, z czego byłam bardzo zadowolona, ale niestety ze względu na totalny brak czasowy nie byłam w stanie się z nią dłużej umawiać. Ostatnimy czasy zdjęcia wykonywał mój chłopak co było bardzo wygodne, jednak odbywało się głównie w niedzielę, czyli w jedynym dniu kiedy (o ile nie prowadzę szkolenia) możemy wspólnie spędzić czas i to nie w godzinach późno wieczornych. 
Długo zastanawiałam się nad podjęciem współpracy z osobą, która będzie odpowiedzialna w dużej mierze za posty na blogu i z tym myśleniem zeszło mi ponad pół roku :) Dużo, wiem... Zdecydowanie za dużo. I teraz kiedy miałam więcej wolnego czasu postanowiłam znaleźć fotografa, który będzie kontynuować pracę, którą wykonywałam wcześniej i który będzie w stanie wpasować się w klimat. 
Nie powiem obie byłyśmy zestresowane, ale efekt finalny mnie zadawala. Oczywiście liczę się z Waszą opinią i czekam na komentarze :) Może nie jestem tutaj wesoła jak wcześniej, ale tak to u mnie bywa, że nie potrafię otworzyć się przed kimś od razu, więc mam nadzieję że z każdym kolejnym razem będę się czuła coraz bardziej swobodnie jak to było przy mojej siostrze Marcie :) 

Dajcie koniecznie znać co sądzicie :) 












Płaszcz- Zara
Koszulka- Calvin Klein
Spodnie- Zara
Buty- Kenzo
Czapka- Adidas
Okulary- Chanel



116 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :* i ta piosenka jest cudowna! :))

    OdpowiedzUsuń

  2. Świetny post, super zdjęcia, co tu więcej mówić Syl :* jesteś najlepsza ♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło! W jakim miejscu robiłyście zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł na miejsce zdjęć! Jak zawsze piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :D świetne połączenie radosnych kolorów z powagą i zamyśleniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!😍👌💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Cud! Zawsze marzylam o takich zdjeciach! Pieeeeeeknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jak najbardziej na tak! Zdjecia widac ze sa utrzymane w Twoim stylu x

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, super kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia bardzo ładne, takie kolorowe. Do takiej stylizacji super pasują. Aczkolwiek mam nadzieje ze zdjęcia z serii "na śmietnisku" hehe nie odejdą na drugi plan bo sa mega klimatyczne i takie Twoje :> a co do tych ujęć to jedyne do czego mogłabym sie przyczepić to to ze na przykład kawałek buta ucięte, czy głowy... Ale to tylko jakbym miała sie czepiać :D bo ogolnie zdjęcia super. Pięknie wyglądasz Syl :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te zdjęcia, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesja jest w klimacie poprzednich, jestem bardzo na TAK :)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjecia,milo sie oglada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest akceptacja :) Zdjecia piekne, wyrazne i kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia świetne! Sylwia jesteś tak przeuroczą dziewczyną, mam nadzieję, że kiedyś Cię spotkam i będę mogła wyprzytulać!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. według mnie zdjecia są świetne, obróbka jak zwykle "on point", a filtry dodają uroku :*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie zdjęcia super tylko brak uśmiechu dziwnie wygląda na wesołym miasteczku :') ale jesli sie otworzysz to posty będą 10/10

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są świetne :) a ty wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedne z najlepszych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega!!!! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia😀 Brawo dla fotografa i oczywiście dla modelki❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak to jest to! Świetne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile kolorów!Piękne zdjęcia dla mnie nadal wesołe :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia i stylizacja sztosik <3

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięęęęęękne zdjęcia <3 aż się lepiej na duszy robi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedne zdjęcia mają intensywny kolor drugie juz są wyblakle... powinny być w jednym tonie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdrowe włosy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super klimat zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjęcia i super kolory! właśnie takie z kontrastem i fajnym filtrem pasują do tego bloga :) jedyne co to właśnie że niektóre zdjęcia są przerobione w taki sposób, a niektóre są jakby czyste. Jeśli Ty Sylwia się rozluźnisz to pewnie efekty waszej współpracy będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepsza sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia, coś bardziej kolorowego na Twoim blogu :) jednak moim zdaniem troche mniej "Twoje" może kwestia otwarcia się przed fotografem :) kadry fajne, ale z obróbką zdjęć trochę bym przystopowała, wcześniejsze zdjecia z sesji są bardziej naturalne, nie widać wkładu photoshopa w zdjęcie :D żeby nie było, nie ujmuje fotografowi, ani Tobie Sylwia, bo robota dobrze wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie jedne z lepszych zdjęć na Twoim blogu! Buziaki i powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia super, tylko uśmiechaj się jak zawsze i będzie idealnie 😊💕

    OdpowiedzUsuń
  35. O ile zdjęcia ze strony wyboru scenerii są super, o tyle ponarzekam trochę na stronę techniczną, może na to co powiem nikt nie zwraca uwagi, ale jednak"fotograf" powinien XD Należy zwrócić większą uwagę na kadrowanie, mnie osobiście nie podoba się jak zdjęcia są zbyt poucinane, np ucięcie czubka buta albo but czy głowa zaraz przy krawędzi zdjęcia.. Po drugie jeśli to są zdjęcia do jednej publikacji to lepiej żeby panowały na nich takie same kolory, a nie tak, jak tu, jedne zdjęcia są z filtrem inne bez, przez co "po głowie" dostają kolory :/ Poza tym każde zdjęcie jest praktycznie takie samo: Syla w części centralnej i jednostajne tła, zdjęciami można tak się bawić, że oczekiwałam trochę więcej starań włożonych w wybór perspektywy, ale jeśli Tobie się podoba to najważniejsze! Ja po prostu jestem perfekcjonistką i lubię dbałość o takie małe szczegóły :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogólnie zdjęcia fajne, tylko nie podoba mi się ten snajper, że zawsze jesteś na środku, a w silnych punkach coś innego.
    W sumie sama długi czas robiłam zdjęcia w taki sposób dopóki nie dowiedziałam się gdzie są te silne punkty. Zdjęcie dzielimy na dziewięć części, trzy w bok, trzy w dół. I na przecięciu są silne punkty zdjęć. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę! Naprawdę doceniam każdy komentarz i postaram się wdrażać w moje prace :) Wiem jak się dzieli obraz, kadrowanie oraz kompozycje. Mam nadzieję, że przy następnym razie bardziej się wykażę :) Też nie do końca lubię takie oczywiste centralne kadry - ale podczas takiej sesji to można nawet zapomnieć swojego imienia hehe, stresowałam się mega. Dzięki! :)

      Usuń
  37. Zdjęcia mega a te kolory dodają takiej świeżości 😘 wydaje mi się że Aleksandra bardzo dobrze oddala twoją estetykę na tych zdjęciach jest super 😘

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezu jakie piękna zdjęcia 💞

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezu jakie piękne zdjęcia 💝

    OdpowiedzUsuń
  40. Jezu jakie piękna zdjęcia 💞

    OdpowiedzUsuń
  41. A według mnie, Pani Ola ma za dużą tendencję do ucinania kadrów. Czy to nogi, czy to głowy. Jasne, można to robić, ale trzeba się znać na estetyce i kulturze ucinanych ujęć - tutaj są one wykonane jakby "przypadkowo". Jest to kwestia, którą bardzo szybko można wykluczyć, jednak trzeba mieć ją na uwadze i nad nią pracować :)

    Kolory są przepiękne Syl :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia świetne, swietnie wykonane 😎

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak dla mnie foty mega! Niech fotografka pilnuje pionu, a tak to zazdroszcze kadrow i pomysłów! Mam nadzieje ze bedzie sie Wam super wspolpracowac :)
    artcharlotte.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny klimat. Podobny do twojego, jestem na tak dla waszej dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Po pierwsze - wielki plus za miejsce. Ładne i pasujące do Sylwii.
    Niestety z resztą gorzej. :( Może to kwestia pierwszej sesji, może jeszcze nie aż tak dużej wprawy w zdjęcia. Osobiście nie podoba mi się kadrowanie centralne - wiem, że tak uczą, ale polecam przejrzeć sobie zasady kadrowania. Jest o wiele więcej ciekawszych sposób kadrowania. Strasznie razi w oczy cukierkowa obróbka. Niektóre zdjęcia są wręcz przerysowane kolorem. Filtry sprawiają, że całość nie tworzy spójnej kompozycji. Z punktu widzenia fotografa - szkoda mi 7 zdjęcia, świetnie wyglądałoby, gdyby Sylwia odwróciła się, a Ola by nie ucięła kadru.
    Ogólnie polecam poczytać sobie o kadrowaniu innym niż centralne, użyć mniejszej przesłony (przy 1.4-2.0 moim zdaniem wyglądałoby to lepiej, przynajmniej bliższe kadry). No i posiedź trochę nad PSem, serio, sama chcę do tego mocniej przysiąść, bo to bardzo potrzebna wiedza w fotografii.

    Przepraszam, że tak dosadnie, może weźmiesz rady do siebie, może nie, ale życzę powodzenia we współpracy w przyszłości. 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za super konstruktywną krytykę i rozpisanie co i jak :) Naprawdę bardzo to doceniam i wdrażam każdą opinię w moje dalsze prace! Zarówno Ja jak i Sylwia byłyśmy zestresowane i to może być widać na pierwszych zdjęciach. Mam nadzieję, że czas i Wasze uwagi pozwolą nam na lepsze efekty naszej współpracy przy kolejnych sesjach.
      Odnośnie przysłony - Jasne, że chciałabym taką użyć, jeśli miałabym do tego możliwości. Weź pod uwagę, że mogę nie dysponować takim sprzętem podczas sesji :) Więc radzę sobie na tyle, na ile mogę sobie pozwolić.
      Obróbka to kwestia gustu - i tutaj niestety nie wszystkich zadowolę, nie jestem w stanie dogodzić wszystkim :) Jedni powiedzą cukierkowe, zbyt przefiltrowane kolorami inni, że super bo takie lubią. Moim zadaniem było pod tym względem zadowolenie Sylwii - mam nadzieję, że tak też wyszło. To nie jest tak, że to moja maniera i nie znam się na PS. Taki był cel.
      Kadrowanie - Zgodzę się z centralnym kadrowaniem, wiem też jakie są zasady, że są ciekawsze opcje. Po prostu kwestia czasu dla nas obu, żebyśmy się przemogły :)

      Dziękuję bardzo jeszcze raz! :)

      Usuń
  46. Stylizacja bomba, zdjęcia też. Ale do tej pory nie kojarzę, żeby u Ciebie było tyle kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. mega zdjecia, az zazdroszcze, ze nie mam takiego fotografa pod reka!:*

    OdpowiedzUsuń
  48. zdjęcia super!!!! współpraca zaakceptowana :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zdjęcia w twoim klimacie, jednak jakościowo są średnie w porównaniu z resztą zdjęć jakie wstawiałaś. :)

    http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest cudownie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również zauważyłam niespójność kolorów w całej sesji oraz to, że w niektorych zdjęciach przycięte jest nie to, co trzeba. Ciekawszy efekt można by było uzyskać także nie umieszczając Sylwii w środku - byle fotograf Ci powie, że zainteresujesz odbiorcę nie tylko umieszczając modela w centrum kadru, lecz też w odpowiednich miejscach "siatki kompozycyjnej", zwłaszcza przy tak kolorowej i ciekawej scenerii. No i niestety strasznie razi mnie ten brak zachowania takiej podstawowej estetyki symetrycznej - robiąc zdjęcia przy takich budkach powinnaś upewnić się, że przynajmniej te pionowe ścianki będą równoległe do krawędzi zdjęcia :( Życzę powodzenia, są to błędy, które na pewno da się wypracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za uwagi! Zapamiętam i wdrożę w życie z pewnością :) Pierwsza sesja - koty za płoty, mam nadzieję, że będę mieć możliwość pokazać więcej na co mnie stać.

      Usuń
  52. klimat i miejsce na sesje są bardzo fajne i ciekawe, jendak zdjęcia w różnych filtrach nie przemawiają do mnie, (chociaż kolory same w sobie w tej sceneri są super) skoro to blog modowy to najlepszy byłby filtr jak najbardziej oddający kolor ubrań w rzeczywistości oraz żeby wszystkie zdjecia były w jednym filtrze:). Tak poza tym zdjecia fajne, wcale nie są gorsze od innych sesji Sylwi, a nawet powiedziałabym że te są ciekawsze bo takie ,,inne". Popracuj troche i bedzie super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodzi o to, że wszystkie zdjęcia z tej sesji są w tym samym filtrze :) Dzięki za opinię! Bardzo to doceniam :)

      Usuń
  53. Zdjęcia na Twoim blogu są świetne, różnią się od zdjęć pozostałych blogerek co sprawia że są wyjątkowe :) fantastyczna robota! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gaczor jaki słodki :) I przesłodka sceneria!! Suuper zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mega super sesja ������������

    OdpowiedzUsuń
  56. Najładniejsze zdjęcia jakie masz !!

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi się post bardzo podoba. Zdjęcia są kolorowe, żywe i mają swój klimat. Stylizacja także jest przepiękna, a w szczególności urzekł mnie ten płaszczyk :)
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. przeczadowe miejsce na sesję, zdjęcia mnie zachwyciły :) zdecydowanie jestem na duże TAK dla nowego fotografa, życzę owocnej współpracy :)

    co do tego, że wcześniej robiła Ci zdjęcia siostra - doskonale rozumiem, również proszę siostrę, albo przyjaciółkę, a gdy "zdarzy się" ktoś obcy - mam wrażenie, że od razu widać to na zdjęciach :)

    tak trzymajcie, piątka!

    OdpowiedzUsuń
  59. Moim zdaniem udana sesja, fajne kolorki i kadry ;) Stylizacja też dużo robi, jest pięknie jak zawsze Sylwia! :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Jako fascynatka koloru różowego - nie jestem w stanie się do niczego przyczepić. Tak bardzo podoba mi się miejsce, gdzie zrobione są te zdjęcia oraz pomysł z balonami, że jestem wręcz zauroczona! Co prawda kardy są trochę... nietypowe (?), ale właśnie przyznam szczerze, że standardowe by wręcz nie pasowały do takiej koncepcji zdjęć! To dodaje nutki szaleństwa :D Lubię te zdjęcia, gdzie ciemne miejsca, cienie są podsycone delikatną czerwienią! Ode mnie 10/10 i czekam na więcej.
    THE PRETTY FRECKLES

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdjęcia piękne i oby więcej takich :) teraz gdy znalazłaś fotografa mam nadzieje, że posty będą częściej, bo uwielbiam czytać Twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowne zdjęcia! 😘 Więcej takich. ❤

    OdpowiedzUsuń
  63. G e n i a l n e zdjęcia:)) Wybrałaś cudowne miejsce a fotograf wykonał dobrą robotę:) Mega look:) Super:)
    Pozdrawiam, Maja z Dark Roseberry

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne zdjęcia :) Myślę, że w końcu się rozkręcisz :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  65. przepiękne zdjęcia! mają taki swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowne zdjecia,klimatyczne i slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kochana świetnie Ci w nowej fryzurze a całośc wygląda bajecznie. tło + look idelane

    OdpowiedzUsuń
  68. zdjęcia są swietne! jak zwykle się wyróżniają!

    zapraszam http://loonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Moim skromnym zdaniem - zdjęcia są urokliwe i pasują tutaj :) Oczywiście ze zawsze można coś poprawić, ale jak na początek jest super! Powodzenia dziewczyny! <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Są meeega! 🤗🦄💝

    OdpowiedzUsuń
  71. Są meeega! 🤗🦄💝

    OdpowiedzUsuń
  72. Jedynie co mnie razi to to , że zdjęcia są poucinane za bardzo.... reszta na plus .

    P.S To mój 1wszy komentarz chociaż bloga odwiedzam regularnie :*

    Buziaki dla was Obu :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Zdjęcia są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  74. Swietne zdjecia! Cudowny klimat❤

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak dla mnie zdjęcia są genialne i bardzo pasują do twojego bloga, Syl <3
    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Zdjęcia są świetne! 😍 oglądałam je już z milion razy i dalej nie mogę się napatrzeć. Teraz czekam z niecierpliwością na następny post, który będzie tak samo kolorowy jak ten!
    Więcej uśmiechu kochana i cieplutko pozdrawiam 💋😘💗

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdjęcia cudowne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. w sumie to co napiszę, to powtórzenie poprzedniczek.
    bardzo mi się zdjęcia podobają i jest to kawał dobrej roboty, ale jako technik fotograf widzę, że jest parę szczegółów do poprawienia. :)
    wiem, że trudno jest nie uciąć kawałka buta lub czubka głowy, niestety przy efekcie końcowym, troszkę to razi w oczy, proponuję robić szersze kadry i potem wykadrować w ps, szczerze, gdy ja miałam na początku z tym problem, to tak robiłam.
    kolejny szczegół to pilnowanie symetrii, naprawdę bardzo ważne, żeby pilnować poziomych i pionowych linii by serio były poziomami i pionami, a nie krzywymi.
    przy typowej sesji, a nie reportażu można przeznaczyć troszkę więcej czasu na pojedyncze zdjęcia i popracować nad szczegółami. zdaję sobie sprawę, że się nie znacie i miałyście stresa, jest to jak najbardziej zrozumiałe, że mogłaś nie zwrócić uwagi na pewne rzeczy, więc to tylko uwagi na przyszłość, jestem pewna, że jeszcze nam pokażesz :)
    i na koniec spójność kolorów. w jakiejś odpowiedzi napisałaś, że na wszystkich zdjęciach jest ten sam filtr, ale proszę zauważ, że zdjęcia od siebie się różnią, jedne są bardziej jasne inne ciemniejsze i jeden filtr zupełnie inaczej wpływa na różne zdjęcia, nawet z tej samej sesji, więc warto posiedzieć troszkę dłużej przy ps'ie i dopracować tą spójność bawiąc się krzywymi, poziomami i filtrami.
    życzę powodzenia :)
    trochę zaszczyt Cię dopadł fotografko gaczorka :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Okulary naprawde swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. piękne kolory i oryginalne tło, jak dla mnie zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  81. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zdjęcia są bardzo ciekawe :) Nawet jeżeli są w nich jakieś niedociągnięcia, to w zasadzie nie przeszkadza. Naprawdę są to ciekawe ujęcia :D mają w sobie to coś, co sprawia, że zdjęcie jest interesujące. Bardzo ładne wyeksponowanie kolorów :) Życzę Wam udanych wspólnych sesji :D A do wszystkich komentujących, musimy pamiętać, że była to ich pierwsza wspólna sesja, więc powinniśmy być bardziej wyrozumiali :P

    OdpowiedzUsuń
  83. Niesamowite zdjęcia, mega klimat w tym wesołym miasteczku:)

    Mogłabym prosić o kliknięcia pod moim ostatnim postem?
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  84. przepiękna stylizacja! Ta współpraca zapowiada się mega! Cieszymy się, że jesteś szczęśliwa <3!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  85. Zdjęcia mają niesamowity klimat, bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  86. aa slicznie i tak :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Mega miejsce i super zdjęcia! <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Mega, sceneria i kolorystyka bardzo ciekawa :)
    zapraszam do mnie http://stylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. pięknie <3
    jaki masz rozm. ck ?

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsza Sylwia!


    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Super jest ta czapka :)
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Super, oby tak dalej!
    Pani Fotograf czy zechce Pani zdradzić jakim sprzętem Pani cyka? :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Pierwsze i ostatnie zdjęcie cudowne! Masz fajny styl, połączenie espadryli i płaszcza nadaje Twojej stylizacji oryginalności. Nie znam się na fotografowaniu, więc mogę tylko powiedzieć, że mi się podobają. Nie mogę się doczekać następnych postów, dlatego z przyjemnością klikam "obserwuj". :)
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Też bym się stresowała gdyby fotografował mnie ktoś obcy :D Ale wszystko wyszło cudownie! Zdjęcia są piękne <3 A Ty jak zwykle wyglądasz zniewalająco ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczne są te zdjęcia i pasują tobie krótsze włosy ! Cudo

    OdpowiedzUsuń
  96. Super zdjęcia! Uwielbiam takie kolory��✨

    OdpowiedzUsuń
  97. Zdjęcia genialne!!! Sylwia uwielbiam cię , dajesz mi dużą motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Widać po zdjęciach, że robił je ktoś nowy, ale mimo wszystko nadal są w Twoim stylu! Wyszło świetnie, oby teraz posty pojawiały się częściej! <3

    OdpowiedzUsuń
  99. Efekty sesji świetne, bardzo podoba mi się ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Wyszło świetnie! Bardzo dobre ujęcia, świetnie pokazane detale! Wyszło baaardzo fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Wyglądasz przecudownie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń